پاسخ به سوالات 11

به 8 سوال شما در این پست پاسخ داده شده است

دوره تخصصی
کارشناس جذب شوید

مدرس دوره
امیر شریفی

دانلود مستقیم
اپلیکیشن پرورش افکار

دانلود پاسخ به سوالات
MP3

0 دیدگاه

اینطوری که من از صحبت‌های شما متوجه شدم شما انسان را مختار محض می‌دانید. اگر اینطور است ما شیعیان در روایات داریم زندگی انسان نه جبر است و نه اختیار. حالا با توجه به این حدیث نظریه قانون جذب رو برام توضیح بدید.

 

اهل بیت که سرشار از عشق و لطف و افکار مثبت بودن. چه چیزی را جذب کردند که در تمام زندگی سختی کشیدن؟

 

برد قانون جذب تا کجاست و برای چه عواملی است؟

 

آیا می‌توان بجز مادیات، معنویات هم جذب کرد؟

 

آیا از طریق قانون جذب میشه چهره واقعی کسی رو به کسی نشون داد. در یک رابطه 3 نفره اگر اولی به نفر دوم ظلم کنه ولی خودش را به اون خوب نشون بده.آیا نفر سوم میتونه با قانون جذب اینو به نفر دوم بفهمونه؟

 

با سلام و احترام. گاهی اوقات ما از بعضی شرایط دوری می‌کنیم. مثلا ازدواج با فردی و یا مهاجرت به مکانی ولی مجبور به انجام اون میشیم ولی با ناباوری می‌بینیم این آنقدر عالی و ایده‌آل است که فکرش را هم نمیکردیم. این رو چطوری توضیح می‌دهید؟

 

در قرآن آمده ما به هرکسی بخواهیم می‌دهیم و به هرکسی نخواهیم نمی‌دهیم .

 

سلام اقای شریفی. می‌دونم خیلی کار دارید ولی اگر میتونید راهنماییم کنید که چگونه می‌تونم حس خوب و انرژی مثبتم رو بالا نگهدارم؟ چون وقتی حسم خوبه بعد از چندروز یهو همه چی باز عادی میشه و من دوباره باید سعی کنم که حال خوبم رو برگردونم و ایندفعه باید تلاش بیشتری کنم یا راه دیگه‌ای رو انتخاب کنم چون مغزم گول نمیخوره مثل قبل عمل کنم. ممنون از لطفتون که پاسخ میدید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x