پاسخ به سوالات 25

به 16 سوال شما در این پست پاسخ داده شده است

دوره تخصصی
کارشناس جذب شوید

مدرس دوره
امیر شریفی

دانلود مستقیم
اپلیکیشن پرورش افکار

دانلود پاسخ به سوالات
MP3

0 دیدگاه

سلام خدمت شما. من چون بدهکارم نمیتونم وسط بازی با حس خوب پولهام رو خرج کنم. چکار کنم؟

 

هر روز دارم به فروش بالا و مشتری‌ها و دخل خوب فکر میکنم ولی هنوز تغییری ایجاد نشده.

 

اگر برای فراموش کردن یک شخص از اهرم رنج و لذت استفاده کنیم باید بدی‌هاش رو به یاد بیاریم. آیا این ارتعاش منفی نیست که باید از آن دوری کنیم؟

 

آقای شریفی من وقتی تصویرسازی میکنم و در مورد خواسته هام حرف میزنم هیچ حسی بهم دست نمیده. هیچ حسی مثل شادی و خوشحالی داشتن خواسته‌هام و .. ندارم. چیکار کنم که بتونم احساسم رو خوب کنم؟

 

سلام. من تمرین فراوانی رو با همسرم انجام میدم و هر روز به همسرم پیام میدم یک میلیون به حساب شما واریز شد. باقی تمرین‌ها هم برای احساس خوب انجام میدم. چندروز پیش یک ایده برای پرورش گیاهان آکواریومی به ذهنم اومدم و 2 روز بعدش با یکی آشنا شدم که این کار رو انجام میده. آیا این نشونست و من باید این کار رو انجام بدم؟

 

شما میگید برای انتخاب همسر جزئیاتی که میخوایم رو بنویسیم، مثلا بزنم قدش 190 باشه. آیا این محدود کردن کائنات نیست؟ چگونه میشه خواسته ام رو شفاف بفرستم ولی شخص خاصی رو مشخص نکنم؟

 

سلام آقای شریفی. من به شما پیام داده بودم که میخوام خونه بگیرم و 100 میلیون کم دارم. با راهنمایی‌ها و کمک‌های و ارتعاش مثبت اون خونه‌ای که میخواستم رو تو اون محلی که میخواستم پیدا کردم ولی هنوز 20 میلیون کم دارم که قرار شد تا 40 روزه دیگه به مالک بدم. مشکل دیگم اینکه همسرم در محل کارش به مشکل خورده و میخواد از اون کار بیرون بیاد. ما اول نگران بودیم چون باید قسط‌های خونه رو بدیم ولی بعدا گفتیم حتما میخواد کار‌ بهتری براش بیاد. از شما راهنمایی میخوام.

 

من یکسری چیزهای کوچیک جذب کردم. آیا در آینده میشه چیزهای بزرگ جذب کنم؟

 

سلام آقای شریفی. من خیلی خداروشکر میکنم برای آفریده شدن مخلوقی مثل شما. من تمرین 3*5 رو خیلی انجام میدم و یکی از شکرگزاری‌هام همیشه شما هستید. در یکی از فایل‌ها گفتید اگر چندبار شکست عشقی خوردید توجه کنید که چقدر نحوه جدایی و آشنایی‌ها مثل هم هستن و دلیلش اینکه خودمون با ارتعاشمون باعث این اتفاق‌های مشابه میشیم. حرفتون کاملا درست و برای من دقیقا همین اتفاق ها افتاده. آیا فقط با حس خوب میشه روابط خوب رو جذب کنیم؟

 

سلام آقای شریفی. مرسی از انرژی مثبت خوبی که به ما میدید و براتون آرزوی بهترین‌هارو دارم. یه سول دارم. آیا ما باید خواسته‌هامون رو به زمان حال بنویسیم؟ تاریخی که براش مشخص میکنیم مربوط به آیندست؟ این تناقض رو چطوری باید درستش کنیم؟

 

در بازی فراوانی ما مثلا داریم امروز یک میلیون خرج میکنیم آیا باید بدونیم که فردا هم قراره دو میلیون برامون بیاد که خرج کنیم و یا باید فکر کنیم این آخرین پولیه که میاد و دیگه فردا پولی در کار نیست؟

 

سلام. اگر کسی معلولیت ذهنی داشته باشه و نتونه ارتعاش و قوانین رو درک کنه، این قوانین میتونه روش تاثیر بگذاره؟

 

من هدف گذاشتم پول زیادی جذب کنم و جدیدا راهی به ذهنم رسیده که میتونم بعد از چندسال به اون پول برسم آیا باید این راه رو فراموش کنم و دنبال ایده جدید باشم؟

 

سلام آقای شریفی. من به شدت موافق قانون جذب هستم ولی بعنوان یک شاعر آیا من نباید آهنگ غمگین بگم و یا یک کارگردان نباید فیلم‌های غمگین درست کنند تا روی دیگران ارتعاش منفی به وجود بیاورند؟ ممنون میشم جواب بدید.

 

نظرتون در رابطه با گریه بزرگان به درگاه خدا چیه؟

 

سلام . دوتا سوال داشتم در مورد بازی فراوانی که خیلی حس من رو خوب میکنه. آیا من یک جنسی رو میخوام بخرم ولی جنس با کیفیت بهترش گرونتره، اشکالی نداره که برای فردا نگهدارم؟ آیا در کالایی که میخوایم بخریم محدودیت هست؟ مثلا با 100 تومن میشه مسافرت رفت ولی من باهاش شکلات میخرم

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x