پاسخ به سوالات 05

به 4 سوال شما در این پست پاسخ داده شده است

دوره تخصصی
کارشناس جذب شوید

مدرس دوره
امیر شریفی

دانلود مستقیم
اپلیکیشن پرورش افکار

دانلود پاسخ به سوالات
MP3

0 دیدگاه

سلام آقای شریفی. لحظاتتون سرشار از شادی و سلامتی و ثروت. می‌خوام روند اینکه وقتی من حسم خوبه چیزی رو جذب می‌کنم رو بدونم.می‌خوام بدونم چه اتفاقی در جهان هستی می‌افته که مثلا یک دوستی رو که من چندسالی هست که ازش خبری ندارم، بهش فکر می‌کنم و حسم خوبه یک دفعه خودش زنگ میزنه. چی میشه که این اتفاق می‌افته؟

 

آقای شریفی استاد گرامی سلام. از شما خیلی نکات خوبی یاد گرفتم. تو کلاس‌های جذبی که تا امروز رفتم به هیچ کدوم اشاره نشده بود. یک مشکل دارم که دیگه از حل کردنش نا امید شدم. شوهر بنده بسیار شکاک و بد دل است جوری که بعد از 15 سال زندگی مشترک و با وجود داشتن 2 تا پسر دسته گل نه تنها مشکل حل نشده بلکه روز به روز بدتر شده است. باور بفرمائید ایشون تمام گذشته و هر روز زندگی منو بررسی کرده و تا به حال هیچ موردی برای شک کردن پیدا نکرده ولی دست بردار نیست. خواهش می‌کنم یک راهی به من نشان دهید.

 

سلام خدمت آقای شریفی. من کتاب هدف آقای بریان تریسی رو خوندم. ایشون میفرمایند هر روز اهداف خودتون رو به زمان حال بنویسید و همراه خود به هر جا که میروید ببرید و بیکار که شدید نگاهی به اهدافتان بیندازید و احساس کنید اون هدف‌ها را دارید. ضمنا ایشون میفرمایند هر روز صبح اهدافتان را 2 بار بنویسید و به اهداف دیروزتان نگاه نکنید. چند وقت بعد اهدافی که براتون مهمه نوشته میشه و اونها رو شناسایی می‌کنید. آیا انجام این کار خوب است و آیا با انجام دادن اینکار میتوانیم به اهدافمان برسیم و یا شما نظر دیگری دارید که به اهدافمان برسیم.

 

سلام . من نامه به فرشته‌ها را مثال زدم. منظورم این بود که ما کلا به خواستمون که مثلا همسره دلخواه هستش دیگه فکر نکنیم و فقط به توانایی خودمون فکر کنیم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x