پاسخ به سوالات 18

به 14 سوال شما در این پست پاسخ داده شده است

دوره تخصصی
کارشناس جذب شوید

مدرس دوره
امیر شریفی

دانلود مستقیم
اپلیکیشن پرورش افکار

دانلود پاسخ به سوالات
MP3

0 دیدگاه

سلام آقای شریفی و ممنون برای کانال خوبتون. من 22 سالمه و 8 سال موهام شروع به ریزش کرده و خیلی کم شده و قبلا موهام عالی و تعریفی بود. هر موقع میرم جلو آینه دپرس میشم و خسته شدم از بس دارو خوردم. آیا با قانون جذب میشه موهارو درستش کرد.

 

سلام آقای شریفی. من همیشه در کارم آرامش روحی داشتم و شاید همین حس باعث موفقیتم شده. من همه چیزم خوبه و تنها مشکلم کم بودن درآمدم هستش. من همواره تصویر سازی میکردم ولی همیشه اتفاقات خلاف تصویرسازی‌های ذهنیم بوده. برای همین از چندوقت پیش دیگه این کار رو نکردم و هرچه پیش آید خوش آید و خیلی هم خوب بوده. مشکل تصویرسازی من چیه؟

 

سلام. با استفاده از قانون جذب میشه مشتری‌های بیشتری جذب کرد؟

 

آقای شریفی من نمیتونم اینو درک کنم که باید عشق باشید تا عشق رو جذب کنید و ثروتمند باشید تا ثروت رو جذب کنید. ما میخواهیم پولمان مثل یک ثروتمند باشه یعنی باید مثل یک ثروتمند باشیم و منظور وانمود کردن است؟

 

من که میخوام دندونپزشکی دانشگاه مدنظرم رو بخونم چی رو باید تصور کنم؟

 

سلام آقای شریفی. آیه 51 سوره قلم در رابطه با چشم زخم به پیامبر(ص) گفته که ای رسول خدا … . نظرتون در رابطه با این آیه و خود چشم زخم چیست؟

 

سلام و خداروشکر که با شما آشنا شدم. چند روز پیش به شما گفتم کار ندارم و تمرین‌ها هم انجام نمیدادم. از اون روز دیگه انجام دادم و حسم خوب شد و الان سر کارم هستم. کاری که با لذت انجام بشه خیلی لذت بخش هستش. سوالم در مورد قانون فراوانیه. من یک میلون و هشتصد یه گوشی خریدم و 200 تومن دیگش رو خورده ریز. آیا ریز این خریدهامون رو بنویسم؟

 

آیا قانون جذب یک علم طبیعی حساب میشود یا ماورالطبیعه و متافیزیک؟

 

آیا جذب آگاهانه تمرکز و یا قدرت خواستی میخواد؟

 

من هر کاری میکنم که افکار مثبت بگیرم دیگران حرفهای منفی میزنن و من ذهنم به هم میریزه.

 

سلام. در مورد بازی فراوانی مبلغی که بصورت چک میگیریم رو باید چک بگیریم؟

 

تو بازی فراوانی من وقتی با پولم، با شوهرم بریم مسافرت حسم بد میشه چون وقتی من پولش رو بدم یعنی شوهرم پول نداره که من پول سفر رو دادم. برای این چیکار کنم؟در مورد همسرم که معتاده آیا من اصلا نباید فکر کنم که همسرم معتاده و اونو یه انسان سالم ببینم و اصلا بهش هیچی نگم؟ منظورتون این بوده؟

 

سلام.من احساس میکنم قانون جذب برای من خوب جواب میده برای همین میخوام بدونم از قانون جذب چطوری برای لاغری استفاده کنم؟

 

آقای شریفی این حلقه‌ای که گم کردین چی بوده؟ آیا این همون حس خوبه؟

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x