پاسخ به سوالات 21

به 9 سوال شما در این پست پاسخ داده شده است

دوره تخصصی
کارشناس جذب شوید

مدرس دوره
امیر شریفی

دانلود مستقیم
اپلیکیشن پرورش افکار

دانلود پاسخ به سوالات
MP3

0 دیدگاه

سلام آقای شریفی. من 2 ماهه با قانون جذب آشنا شدم ولی انگار تو دنیایی پا گذاشتم که نمیدونم چی به چیه. همیشه حسم رو خوب میکنم و به چیزهای خوب فکر میکنم ولی ته دلم همیشه موج منفیه میده. و همچنین چندروزه به یه ماشین خاص فکر میکنم که خیلی گرون و کمیابه ولی روزی یکی از اون ماشین رو میبینم.نمی دونم نشونست یا عادیه. در این 2 مورد کمکم کنید لطفا.

 

سلام آقای شریفی مشتی. خدا خیرت بده که داری یک حرکت خیلی مفید و جالب و مثبت میزنی واسه ملت که جواب سوالات رو میدی. من یه جوان 23 ساله نتورکر هستم و تازه وارد این سیستم شدم. درس و دانشگاه رو بیخیال شدم و پل های پست سرم را خراب کردم ولی ایمان دارم آدم بزرگ و ثروتمندی میشم. چیکار کنم یک مجموعه 100 هزار نفری بسازم و بتونم ماهی 200 میلیون پورسانت بکشم؟

 

من دست راستی هستم و به شوخی ولی خیلی زیاد میگفتم که دست چپ چیه خدا داده و به هیچکاری هم نمیاد. تا اینکه فقط بعد از 2 روز هی آدم‌هایی رو میدیدم که معلول بودن و قطع عضو بودن و فهمیدم اینا نشونست. آیا این نشونه‌ها به خاطر ناسپاسی بود که به شوخی کردم؟

 

سلام آقای شریفی و خداقوت. من همش تو رویاهام زندگی میکنم و کاری هم برای رسیدن به رویاهام نمیکنم. این رویاهام متفاوته مثلا یه روز یه فوتبالیستم و یه روز با زنی که میخوام ازدواج میکنم و یه روز … ولی اصلا آدم موفقی نیستم. آدم خوبی هستم که هرکی باهام دوست میشه خوشش میاد و بدون من جایی نمیتونه بره. آیا با این روش ممکن هست چیزی رو جذب کنم؟

 

سلام. من سالیان ساله که با قانون جذب آشنا هستم ولی الان که با شما آشنا شدم تازه قانون جذب رو درک میکنم و از ارتعاشم نتیجه میگیرم. تعریف بازی فراوانی رو شنیدم ولی نمی‌دونم چطوری این فایل رو پیدا کنم. لطفا راهنماییم کنید.

 

ممنون آقای شریفی از وقتی که برای ما میگذارید. یک پسر سه ساله دارم و مدت زیادی هست ندیدمش چون طلاق گرفتم و تقریبا بچم منو نمیشناسه. بعضی وقت‌ها که زیاد بهش فکر میکردم و تو رویاهام تصورش میکنم خوابش رو میبینم. آیا این کمکی در رسیدن به بچم میکنه؟

 

سلام آقای شریفی عزیز. میخوام بدونم گوش کردن فایل‌های سوپر هیپنوتیزم چگونه است و آیا مفید است؟ لطفا برام توضیح بدید.ممنون برای تمرینها و آموزشهایی که در کانال میگذارید مخصوصا بازی فراوانی. من الان دانش آموز سوم تجربی هستم و میخوام در دوره شرکت کنم ولی پولش رو ندارم. آیا من میتونم توی یکماه پول ماه اول دوره رو جذب کنم؟

 

سلام آقای شریفی. میخواستم بدونم اگر من پولی به کسی قرض دادم که یکهفته‌ای برگردونه ولی چند ساله نداده حالا من چطور میتونم این مبلغ رو برگردونم؟ ایشون یکی از دوستان صمیمیه من هستش.چیکار میشه کرد؟

 

تمرین مکمل بازی فراوانی برای جذب ثروت

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x